Promotörler sayesinde müşteriler daha da yakın

Yedek parça uzmanı Motorservice şirketinde, promotörler olarak adlandırılan çalışanlar şirket ile müşteriler arasında ilave bir köprü görevi görür. Teknik eğitim almış olan bu çalışanlar, farklı ülkelerdeki toptancılarda ve atölyelerde çevik ve yerinde hizmet anlayışıyla çalışır. Tanımlanmış servis hizmetleri ve yardım kapsamları ile hızlı ve yetkin şekilde müdahale eder ve doğrudan toptancıların şubeleri ile atölye müşterileri arasında bir iletişim köprüsü oluşturur.

Promotör konsepti 2010 yılında hayata geçirilmiştir ve o tarihten bu yana tam anlamıyla bir başarı öyküsü yazmaya devam etmektedir. Geçen zamanda konsept daha da geliştirilmiş ve başka promotörler de eklenmiştir.

"Promotörlerimiz ilgili ülkenin diline hakim olmanın ve müşterinin kültürel özelliklerini yerinde öğrenmiş olmanın avantajına sahipler. Ülkeye olan yakınlıkları nedeniyle daha hızlı bilgi verip daha çevik davranabiliyorlar. Bu konsept ile ilgili olarak şimdiye kadar aldığımız geribildirimler hep olumlu" diyor Aftermarket Bölüm Yönetimi Üyesi Hansjörg Rölle. 2016 yılından bu yana Polonya'da ve Rusya'da mevcut olan promotörlere ek olarak İtalya, Macaristan, Türkiye ve Güney Afrika'da da bu özel çalışanlar göreve başladılar. Ayrıca ABD, Şili, Balkan bölgesi ve Fas ve Tunus bölgesi için de promotörler konsepte eklenmiş durumda. Rusya'daki bir diğer çalışan ile birlikte şirket bünyesinde şu anda toplam on bir ülkede 12 adet promotör yer alıyor.

"Onarım noktasına" yakınlık

Promotörler olarak adlandırılan satış destek çalışanları, bir bölge satış müdürünün müşterilere uzanan eli gibidir ve günlük çalışmaları sırasında müşterilere destek olur. Yedek parçaların tanımlanması, pazar bilgilerinin edinilmesi veya servis atölyeleri için eğitim ihtiyaçlarının belirlenmesi gibi çalışmaları örnek olarak verebiliriz. İyi eğitimli bu çalışanlar başka bazı temel eğitimlerden de geçer ve en yeni Motorservice ürünlerini ve hizmetlerini müşterilerine en iyi şekilde tanıtırlar. Müşteri yerinde faaliyet gösteren bir irtibat partneri olarak ayrıca müşteri fuarlarında, müşteri etkinliklerinde veya toptancılarda da boy gösterirler.  Pratikte Motorservice bünyesinde teknik sorunların çözümlenmesine yönelik promotörler ve daha çok satış odaklı konularda destek sağlamaya yönelik promotörler arasında bir ayrım yapılmıştır.

Teknik promotörlerin görevi; yerel eğitimlerin verilmesi ve Motorservice ürünlerinin montajı sırasında atölyede karşılaşılan sorunların doğrudan yerinde çözümlenmesidir. Bu promotörler aynı zamanda pazara özel yedek parça ihtiyaçlarını tespit eder ve yetkili ürün yöneticisi ile yakın iletişim halinde çalışır.

Daha çok satış odaklı konularda destek sağlayan promotörler ise kapsamlı bir satış desteği sunar ve yerel pazarlama aktivitelerini gerçekleştirir. İlgili müşteri yerindeki irtibatlarından faydalanarak özellikle Motorservice ürünleri ile ilgili olarak perakendecilik, toptancılık ve atölyeler seviyesinde gerekli müdahaleleri yapar.

Motorservice hakkında

Motorservice Grubu, Rheinmetall Automotive şirketinin dünya genelindeki satış sonrası faaliyetlerini yürüten satış organizasyonudur. Kolbenschmidt, Pierburg, BF ve TRW Engine Components markaları ile yedek parça piyasasına motor bileşenleri sunan lider bir şirkettir. Geniş ve kapsamlı ürün yelpazesi, müşterilerin tüm motor paçalarını tek kaynaktan tedarik etmesine imkan sağlar. Motorservice, piyasanın ve servislerin sorunlarına çözüm üretmenin yanı sıra, büyük bir teknoloji şirketinin yan kuruluşu olarak kapsamlı bir hizmet paketi ve teknik uzmanlık sunar.

Çerez kullanım ve veri gizliliği

Motorservice Grubu, web sayfalarını en iyi şekilde tasarlayabilmek, sürekli olarak iyileştirebilmek ve ayrıca istatistik tutabilmek amacıyla cihazlarınızda çerezler kullanır. Çerez kullanımı ile ilgili ayrıntılı bilgileri burada bulabilirsiniz, künyemizi ve veri gizliliği bilgilerimizi de incelemenizi rica ederiz.

Tamam üzerine tıkladığınızda çerezler, gizlilik beyanı ve künye ile ilgili bilgileri okuduğunuzu onaylamış olursunuz. Bu web sitesi için olan çerez ayarlarını ne zaman isterseniz değiştirebilirsiniz.

Gizlilik ayarları

Veri gizliliği konusu ile ilgili bilgilerin şeffaf şekilde aktarılmasına büyük önem veriyoruz. Hangi ayarları seçebileceğiniz ve bunların nasıl etkili olacağı ile ilgili ayrıntılı bilgileri sayfalarımızda bulabilirsiniz. Ayar tercihlerinizi ne zaman isterseniz değiştirebilirsiniz. Ayarlar ile ilgili yaptığınız tercihlerden kim olduğunuzun anlaşılması mümkün değildir (örn. iletişim formlarında bilgilerinizi kendiniz açıkça girmediğiniz sürece). Çerezleri nasıl sileceğinizi tarayıcınızdaki Yardım fonksiyonunu kullanarak öğrenebilirsiniz. Ayrıntılı bilgiler için bkz Veri Koruma.

İlgili düğmelere tıklayarak Gizlilik ayarlarınızı değiştirin

Zorunlu

Sistemin zorunlu kıldığı çerezler, web sayfasındaki fonksiyonların doğru şekilde çalışmasını sağlar. Bu çerezler olmadan bazı fonksiyonların çalışmaması veya hata mesajlarının görüntülenmesi söz konusu olabilir.

Bu web sayfasında:

  • Sistemin zorunlu kıldığı çerezlerin kaydedilmesi
  • Bu sayfa üzerinde yaptığınız ayarların kaydedilmesi

Bu ayar ile bu web sayfasında hiçbir zaman çalışmayacak fonksiyon:

  • Dil seçimi veya çerez bilgilendirme bandı gibi ayarlarınız kaydedilerek bu ayarları tekrar yapmak zorunda kalmanızın önlenmesi.
  • Ziyaretlerinizin anonim olarak değerlendirilmesi ve bu ziyaretlerden web sayfamızın optimizasyonuna yönelik çıkarımlar yapılması.
  • Kim olduğunuza ilişkin kimlik bilgilerinizin anlaşılması (örn. iletişim formlarında bilgilerinizi kendiniz açıkça girmediğiniz sürece)

Kolaylık

Bu çerezler web sayfasını daha konforlu şekilde ziyaret etmenizi kolaylaştırır ve örneğin yaptığınız ayarları kaydederek sayfayı her ziyaret ettiğinizde tekrar ayar yapmak zorunda kalmanızı önler.

Bu web sayfasında:

  • Sistemin zorunlu kıldığı çerezlerin kaydedilmesi
  • Dil seçimi veya çerez bilgilendirme bandı gibi ayarlarınız kaydedilerek bu ayarları tekrar yapmak zorunda kalmanızın önlenmesi.

Bu ayar ile bu web sayfasında hiçbir zaman çalışmayacak fonksiyon:

  • Ziyaretlerinizin anonim olarak değerlendirilmesi ve bu ziyaretlerden web sayfamızın optimizasyonuna yönelik çıkarımlar yapılması.
  • Kim olduğunuza ilişkin kimlik bilgilerinizin anlaşılması (örn. iletişim formlarında bilgilerinizi kendiniz açıkça girmediğiniz sürece).

İstatistik

İstatistik çerezleri, anonim bir şekilde yani kim olduğunuzun anlaşılmasına olanak sağlamadan bize web sayfamızın nasıl kullanıldığı ile ilgili değerlendirmeler yapma olanağı sunar. Bu sayede sayfamızın performansını ölçebilir ve size daha iyi bir kullanım deneyimi sunabilmek için bu özellikleri daha da iyileştirebiliriz.

Bu web sayfasında:

  • Sistemin zorunlu kıldığı çerezlerin kaydedilmesi
  • Dil seçimi veya çerez bilgilendirme bandı gibi ayarlarınız kaydedilerek bu ayarları tekrar yapmak zorunda kalmanızın önlenmesi.
  • Ziyaretlerinizin anonim olarak değerlendirilmesi ve bu ziyaretlerden web sayfamızın optimizasyonuna yönelik çıkarımlar yapılması.

Bu ayar ile bu web sayfasında hiçbir zaman çalışmayacak fonksiyon:

  • Kim olduğunuza ilişkin kimlik bilgilerinizin anlaşılması (örn. iletişim formlarında bilgilerinizi kendiniz açıkça girmediğiniz sürece)

Elbette ki tarayıcınızdaki Do-not-track (DNT) ayarını da genel olarak dikkate almaktayız. Bu durumda bilgisayarınıza İzleme çerezleri yerleştirilmez ve İzleme fonksiyonları yüklenmez.